Nyhedsavisen

Posted on January 16, 2008. Filed under: Life |

I love this project – and yesterday the sales broke all records – 6th day in a row. WOW. Time is now 🙂

Make a Comment

Leave a Reply

7 Responses to “Nyhedsavisen”

RSS Feed for It´s all about luck – and optimising the 650k hours in life Comments RSS Feed

Hej Morten – tillykke. Glæder mig til at se eller høre om den plan du MÅ have for at komme videre. Jeg gætter sgu på du allerede har en køber i baghånden. God vind – Michael

Tillykke med købet – Jeg er sikker på at du har en interessant plan for projektet.
God vind i sejlet…
De bedste hilsner
Kasper Morell

Du er uden tvivl den mest inspirerende iværksætter/investor i Danmark. Jeg håber alting lykkedes for dig – for du har fortjent det. Respekt

Kristian

1000 TAK. Jeg er pisseglad for Jeres kommentarer – men ka ikke helt gå i dybden – selvom vi har en glaskalr plan ;)!!

hej Morten.
Du er stadigvæk den dårligst klædte tennisspiller jeg har mødt./ af retsmæssige grunde udtaler Tauson og undertegnede sig aldrig om spillet.
Fred and the legends har en gave til dig.
Send mig din add. kh pr
ps.Nyhedsavisen kommer ikke til at dække FP Classic

Hej Morten
som en lille gut i MDD ser jeg frem til at se hvad du bringer for dagen
må vi sammen banke samtlige aviser i danmark tilbage til stenalderen


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

