No More IE For Me

Posted on September 21, 2006. Filed under: browsers |

I made a mistake. I tried to install IE7 – and now I have no more IE since it goes down after 20sec. everytime – and I can’t role back to IE 6. What a pity…

ie

Make a Comment

Leave a Reply

9 Responses to “No More IE For Me”

RSS Feed for It´s all about luck – and optimising the 650k hours in life Comments RSS Feed

Some could say that it’s the best thing you could ever experience with IE 🙂

Is this the RC1? What is the error?

Kære morten Lund,
Vil du ikke nok gøre dig selv den tjeneste og stoppe med at skrive på engelsk, med mindre dine kollegaer snart sender dig på et engelskursus hvor retskrivning er en del af pensum. Det er patetisk med de direkte oversættelser fra dansk til engelsk og dine 4. klasses stavefejl.
Hilsen

Kære “Archangel”,

Som much anger…. Du kan da bare lade være med at læse bloggen, hvis det går dig så meget på.
I øvrigt bærer din egen post præg af flere helt elementære fejl (f.eks. er “Morten” med stort M). Det burde du have lært i 4. klasse 😉

Mvh

Kasper

Jeg staver og læser ik for godt – men den sidste tjeneste jeg vil gøre er at bukke under for små perfektionister der ingen stéder kommer fordi håret og kommaet skal sidde perfekt. Jeg respekterer perfektionister – og bor sammen med en af slagsen. Men jeg syntes ikke at I skal bestemme om jeg skriver på engelsk. Og jeg ville jo også have lidt svært ved at kommunikere til min internationale læserskare…

Nå – nu r jeg jo ikke så god til at modtage kritik. Mne vil vælge at takke fordi I gider overhovedet. GO PRODUCE – GUYS.

Hej Morten

Jeg er glad for at læse din blog – og med eller uden stavefejl så har du en af de mest inspirerende blogs der findes. For mig er det super at “følge med på sidelinien” i dit hektiske (arbejds)liv.

Og tillykke med dit nye hus, det ser væsentligt federe ud end det du droppede!

Vh Sebastian

I second the motion!

“To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.”

@Archangel
Patetisk er desværre en overførsel fra engelsk, som ikke er korrekt! På dansk betyder patetisk: meget følelsesladet! AS IN: PATOS.

i removed IE 7 by going to control panel and add/remove section and left side add/remove window component.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

