Stodder no.1

Posted on October 23, 2003. Filed under: Uncategorized |

Jokeren.com
Learn Danish to read Kierkegaard, and listen to Jokeren. [and read this]

Jokeren er en fantastisk lyriker, det er vist ambition (den underlige ting der faar mig til at arbejde 12-16 timer i doegnet) han snakker om:
“Sulten, til den dag de slukker pulten”…
“Saa laenge jeg er i live, blir jeg ik maet”

Jeg er teenage far, nu. Og jeg er lidt bange for at hans evige promovering af kokain giver flere “WannaBeJetSet narkomaner”, men paa den anden side er det jo fedt at nogen forstaar at snakke om det.
Hør iøvrigt den gamle fantastiske P3 kronsj me Jokeren

Make a Comment

Leave a Reply

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

